Thursday, December 17, 2009

Hanya Kerana Sebentuk Cincin~

arghhhh.. menci..menci..

nape hati nie..??

sedih jek..kadang2 tue nak menanges pon ade..!! ishhh..

teringat akan sebentuk cincin yang x kan mungkin aku dptkan semula..

cincin yg telah diambil oleh seorang lelaki yg aku anggap sgtlah jahat..

kejam sungguh lelaki itu!!~~

Apekah lelaki ini sebenarnya suke ambik kesempatan ats pempuan???
atau hanya sangkaan aku saje!!

oh tidakkkkkkkkkk.. i hate u lah BUDEN..


Nape ko sgt kejam ek..?? aku bukan nak mintak duet ko. hanya perlukan ko pulangkan semula cincn yg telah ko ambil dr aku waktu kiter berjmp dulu..!

salah ke..???? ermmmm.... x boleh ke pulang semula..

dah berbueh mulut nie membebel nak kan cincin tue


TAPI.............................

kalau cincin silver x pelah.. nie cincin emas.. sgt berharga!!

sedih lagi... sedih.. dan akan terus bersedih.. :'(

No comments:

Post a Comment